Trött, tröttare, tröttast

Inget stall för min del idag. Jag hann verkligen inte då jag satt på polisstationen i flera timmar för att förnya mitt pass då jag ska åka och hälsa på min pappa som bor i Qatar om några veckor. Så det blev lite akut med passet. Dessutom druknar jag snart i plugg.
 
Hoppträningen blev även ändrad till imorgon, istället för på torsdag, så hade behövt rida loss Sigge lite idag, men finns inte så mycket jag kan göra åt det längre. Grymt taggad inför hopptäningen, ska bli roligt att se hur det går och hur Sigge kommer vara. Trött tjej ska i alla fall försöka få lite skolarbete gjort nu innan ögonen slocknar på mig, skulle kunna somna vilken minut som helst. Blir en tidigt kväll för mig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0