What doesn't kill you makes you stronger

Underbart väder! Solen skiner och det är +6 grader hemma hos mig. Hur underbart är inte det? Däremot är det lite deprimerande att jag inte kan ta mig till stallet. Hade tänkt att åka ut tidigare idag, men när jag åkte och tankade så krånglade bakdäcket vilket gjorde att jag nu inte kan köra. Suck! Åker ut vid ca 13.30 när mamma har slutat. Då blir det dressyrlektion för Camilla på Fröken. Hade tänkt att rida Sigge innan, men det får helt enkelt bli efter. Medan jag rider Fröken så ska Sigge få gå utan täcke och lufta lite i detta underbara väder.
 
Har precis städat lite på mitt rum och ska nu ta tag i lite skolarbete, matte står på schemat. Yttre och inre derivata, som sagt så kunde jag ju ha varit i stallet nu.... Nej dags att plugga, ska äta och fixa lite mer här hemma innan jag kan åka.
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0