23 Januari

 
Min dag har varit grym idag. Ledig från skolan, najs. Började dagen med lite slapptid innan jag, mamma och min bror åkte och besökte mormor. Efter det åkte vi till Maxi och handlade lite inför imorgon för då drar jag med min skola till ROMMEEEE och åker skidor. Aldrig stått på ett par skidor. Men det ska nog gå bra!
 
Vidare sen till stallet. Red ut själv med Enter och han var helt fantastisk. Red ner till Hagbyholm och runt ufo:t som i lördags. Grejen är att jag aldrig ridit den själv. Man måste rida över en bro och jag har bara ridit ner till bron en gång själv innan. Enter var jätte lugn fram till bron och han gick över den utan problem men efter den blev han lite orolig och spänd. Dock släppte han det rätt fort. 
 
Galopperade uppför en gräsväg och vände innan jag red runt ufo:t. Enter var riktigt duktig innan vi kom tillbaka till bron då började han titta på några växter på andra sidan. Inte jätte mycket men lite läskigt eftersom det inte finns några räcken på bron, men vi kom över utan problem iallafall. På hemvägen skötte han sig också jättebra trots det var någon som skulle tuta på oss vid vägen. 
 
 
/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0