Enter genom åren

Har länge velat göra ett inlägg med bilder på Enter från tiden då han inte var min och nu har jag tagit tummen ur och gjort det. Riktigt kul att ha så många bilder från hans uppväxt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite konstigt att han äldre på denna vinterbild än vad han är på alla ovanstående från galoppen, tycker verkligen att han ser mer "bebis" ut på denna än dem övre. 
 
 
 
 
 
Denna är från när mamma var och kollade på honom för första gången. Minns att hon sa att hon hade varit och kollat på ett marsvin till mig, haha. 
 
Vilken "färg" tycker ni att han passade bäst i? Jag skulle personligen gillat om han hade kvar sin svarta päls. 
 
/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0