Första dagen i mörkret på 2013

 
Kändes jätte depp att åka ut till stallet för första gången på länge i mörkret igen. Varför kan man inte alltid få ha lov? Blev så otaggad på att rida men väl där bestämde jag med Rebecca som är ny att vi skulle rida ut. Vi red i bara 30 minuter och endast skritt för Lady som hon äger har varit skadad i 3 månader och är under igångsättning nu. 
 
Visade henne lite enkla vägar i lilla skogen som hon kan rida. Enter skötte sig jätte bra trots att han fick gå först och det var mörkt. Han trampade bara på och tyckte det var kul att vara ute.
 
Fick ju bilderna från Ida som var med och fotade i fredags idag. 697 bilder blev det och jag har kollat igenom alla, kanske inte så noga på alla men iallafall. Så när jag har ork ska jag sätta mig ner och fixa några bildinlägg. 
 
 
/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0