Full fart imorgon

 
Planer för imorgon i stallet är följande, har stalljour så åker ut tidigt för att släppa ut hästarna (mamma åker ut tidigare och fodrar). Stannar kvar efter utsläppet, mockar och fixar foder. Rider ut - ingen aning än men det visar sig väl imorgon. Lägger ut hö till hästarna och så ska jag gå på jakt efter lite granris och sånna saker som jag kan lägga in i hagen, Enter verkar inte få utlopp för sitt tuggbehov i hagen, dem har ett helt träd som blåste omkull i höstas men det är helt söndertuggat nu så då har han gått över till stolparna - inte bra. Tänkte att det blir lite roligare för honom om han får nya saker att gnaga på. 
 
Ja, jag vet att jag är störd ibland. 
 
/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0