Hejhopp!

Mer än 600 bilder blev klickade idag. Har fått 6 bilder nu på kvällen på min prins och får resten på måndag. Blev inga klassiska ridbilder som jag brukar vilja ha, men säger inte mer om det nu utan ni får se senare! 
 
Kan ju säga att Enter var på bushumör idag, ville ha några barbacka bilder i galopp men så fort jag skulle galoppera så började han bocka. Jisses va chockad jag blev första gången när han bara försvann och det enda som hindrade mig ifrån att göra en kullerbytta över huvudet på honom var hans manke och mina fötter. Kul endå att han tyckte det var roligt. Fick några bilder i galopp men är inte helt säker på att dem är visningsbara.. 
 
Har får ni några smakprov, håll till godo tills på måndag. 
 
 
 
Denna är en ny favorit helt klart! 
 
/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0