Shopping

Blev lite mer än vad jag hade tänkt mig som fick följa med från Glada Hästen. Hittade ett snyggt sammets schabrak från JW men tyvärr va det i ponny size, så det fick bli detta ceriserosa schabraket från Glen Gordon som jag länge velat ha. 
 
Har ett par lindor i samma gråa nyans som ena passpoalen som jag tror kommer bli grymt att ha till detta. 449:- 
 
Slicksten med banan smak. 69:- 
 
Ett stort renskinn. Måste ha renskinn under schabraket för annars får Enter skav av schabraken och mitt som jag har nu har börjat sjunga på sista versen. Nu har jag även så jag har till båda sadlarna så jag slipper byta när jag byter sadel + räcker till nya paddar längre fram. Denna gick på 750 :- 
 
/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0