Skola, shopping och avramling.

Idag slutade jag kvart över elva med en hemuppgift eftersom vår engelska lärare var sjuk. Skönt efter två rätt tuffa dagar direkt efter lovet med grymt långa dagar som alltid. Var hemma vid tolv ungefär eftersom jag och Sara körde en lite fika först. Tog det lite lungt hemma innan jag, min bror och min mamma begav oss till Erikslund. 
 
Var snabbt inne på Hööks efter som jag var "tvungen" att fylla mitt bonuskort med en till stämpel innan första februari. Hittade faktiskt nått som jag ser som ett fynd. Såna där röda små plats hållarna som man kan lägga bommar på så man får cavalleti, man kan ju också sätta ihop dem. Det var halva priset på dem och det fanns två kvar så jag köpte båda. 2 för priset av 1. Fyllde samtidigt mitt kort. Tar bild på dem imorgon så ni får se. 
 
Åkte därefter till stallet för att fixa allt. Enter var utlånad till Linda som skulle rida ut med sin mamma på Rossi - så jag behövde bara fixa mat och mocka. Fick höra att Enter hade kastat av Linda - som bröt ryggen i somras. Skämdes lite. Men det hade gått bra, han hade stått kvar och Linda var endå rätt "glad" att första avramlingen är gjord sen hennes olycka. Enter hade gjort en tvärnit när dem hade galopperat samtidigt som Linda kollat bakåt mot sin mamma så hon var helt oförbered. Ingen skada skedd som tur är. 
 
 
/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0