Well you only need the light when it's burning low

Trött tjej ska snart sticka till stallet. Var ju inte där igår så ska bli så roligt att få träffa min fina häst igen! Dessutom är Johanna hemma igen (hon har varit borta några dagar så jag har ridit och tagit hand om hennes häst Fröken också) vilket resulterar i ridsällskap, jippi! Är väldigt sugen på att klicka några härliga vinterbilder på mig och Sigge, har en idé om hur man kan göra. Gäller bara att hitta någon som kan och en tid. Dock ser Sigge förfärlig ut nu i pälsen, då den blir liksom sträv efter att jag har rakat honom. Så vet inte om det kommer bli så bra. Men tja, drömma kan man ju alltid. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0