When you hold me, I'm alive

Kan börja med att säga att jag haft en riktigt bra helg! Gådagen spenderades på Strömsholm som hästskötare. Båda Annelies hästar var superfina och det var en riktigt rolig dag från mitt håll. Idag började dagen med en fantastisk ridtur i solen och ca 3 minusgrader. Det var första gången på riktigt länge som jag red utan överdragsbyxor. Sigge var fin, inte så jättepigg men trampade ändå på. Sigge fick verkligen upp flåset, vilket han behöver, måste verkligen jobba med konditionen, för bådas skull. Jobbade mycket på volt och tänkte en del på mig själv, hur jag satt och så vidare. Han var fin och fick ihop honom mer än jag trodde innan, så är nöjd.
 
 
Efter det åkte jag ner till stan och mötte upp Fahrim. Tillsammans gick vi till biblioteket och pluggade, då vi båda har mycket i skolan och alltid roligare med sällskap. Fick en del matte gjort, vilket känns skönt. När vi hade pluggat ett tag blev det solarium och avslutade kvällen med subway tillsammans. Riktigt trevligt måste jag säga :)
 
 
Nu: dags för kemirapport innan det är dags att dejta min kudde.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0