6 juli.

 
Blev två vändor till stallet idag. En gång imorse med mamma för att ta av lindan och omslaget, samt för att tvätta och smörja in muggen. Han var då inte lika tjock i benet längre. Har jag sagt hur mycket jag älskar lindor? Skulle inte överleva ett liv med hästar utan benlindor.
 
Han fick gå utan omslag och benlinda under dagen men cyklade ut nu på kvällen för att tvätta och lägga om igen. Får se om jag åker ut imorgon bitti igen och tar av det för ska vara ute i stallet igen senast tre för då ska vi städa hela stallet. 
 
Lite bilder på hästarna i stallet. 
 
 
Rossi med Enter bakom.
 
 
Toppen. 
 
Lady och Pandora bakom.
 
 
Och så självklart Tasty. Det går inte att beskriva hur social hon är. När jag cyklade in på stallplanen så kom hon galopperandes mot staketet och gnäggade. Testade även att lyfta på hennes framben idag vilket gick jättebra! Hon kommer bli en kanon häst. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0