Cause I got three little words that I've always been dying to tell you

 
Tävlingskläderna är fortfarande på och jag nu ta tag i lite körkortsteori. Gaah, inte långt kvar nu tills jag blir 18 och har redan bokat uppkörning + teoritestet, gäller att ligga på nu! Efter det blir det en dusch innan fredagsmys och tacos med familjen väntar!
 
Imorgon ska jag försöka gå upp relativt tidigt för att hinna rida Sigge innan det blir alltför varmt. Han ska få gå ett lugnare pass efter dagens tävling. Vid lunchtid sticker jag med Annelie till Avesta igen för ännu mer hopptävling, denna gång Annelie som tävlar. Nå, blir det lika varmt imorgon kommer jag absolut inte gå omkring i ridbyxor hela dagen, då åker shortsen och ett linne på. Idag var det 27 grader där uppe och strålande sol. Gissa om det var varm med t-shirt + svart kavaj + svart väst. Jösses säger jag bara! Imorgon kväll väntar middag med Fahrim. Snacka om bra helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0