I'm back!

Tjenare! Förlåt för att bloggen har ekat tomt från min sida den senaste tiden, men jag har nämligen varit utomlands i en vecka. Jag kom hem natten till idag, torsdag, så idag har jag varit lagom mör. Direkt när jag vaknade åkte jag till stallet och fick träffa världens bästa häst! Blev ett ridpass på paddocken och han kändes väldigt mjuk och fin. Under tiden jag har varit borta så har Johanna och Annelie tagit hand om min pärla och han verkar ha haft det bra. Själv har jag haft det väldigt varmt och skönt, för en gångs skull fått en del färg men såklart börjar allt flagna bort nu.
 
Efter några timmar i stallet träffade jag Fahrim under kvällen, blev lite middag på stan och allmänt trevligt! Efter att inte ha träffats på tre veckor då vi båda har varit bortresta så var det en behövlig kväll!
 
Bild från när jag var i Qatar tidigare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0