Jag är lycklig!

Dagen började tidigt med körlektion som gick väldigt bra. Uppkörningen och teorin är bokad så nu är det bara att plugga massor inför det, men jösses vad skönt det ska bli när jag väl är klar.
 
 
Just nu dunkar musik från datorn och jag bläddrar bland lite hästannonser. Evenuellt lite spännande grejer på gång men mer om det när jag vet mer, lite saker som måste lösas först. Om ett tag åker jag till stallet - idag är det hoppträning för Annelie som gäller! Det var ett tag sedan jag hade en riktig träning känns det som så ska bli spännande att se hur det går.
 
Ikväll väntar bio med Fahrim tillsammans med hans mamma och syster. Hur trevligt låter inte det på en skala? Supertrevligt om ni frågar mig! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0