Jag har inte misslyckats, jag har bara hittat hundra tusen sätt som inte fungerar

Med blandade känslor om dagen ska jag nu försöka få min lite sömn. Vi har köpt en ny båt, så har transporterat den till Köping och sedan vidare ut till ön där vår stuga är, massa fix där och haft en riktigt bra ridpass med Sigge på paddocken där vi jobbade med bommar. Utöver det blev det middag med hela stora familjen, tankar och funderingar inför framtiden. Nej, dags att sluta grubbla - dags att växa upp, utvecklas som person, leva livets liv och jaga mina drömmar. Hur svårt kan det vara, egentligen?
 
 
Hade skrivit ett långt inlägg om dagens ridpass men såklart skulle allt försvinna och nej, just nu orkar jag inte skriva om allt... Istället tackar jag för mig idag och önskar er alla godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0