Mina schabrak.

 
Dressyrschabrak: 
Svart Protector med röd/silvrig passpoal. 
 
 Orange Shockemöhle med grå/vita detaljer. 
 
 Brunt Shockemöhle med rosa/silvriga detaljer. Som dessvärre ser vita ut på bilden. Har aldrig sett detta schabrak någon annanstans men jag tycker det är jätte snyggt. Väldigt skönt på insidan med. 
 

Hopp/allroundschabrak 
 
Marinblått Three Horses med silvriga detaljer. Tycker detta schabrak är väldigt stilrent och fint. 
 
 Rött John Whitaker. Börjar bli lite slitet vid sadelgjorden vilket jag tycker är tråkigt då jag verkligen gillar detta schabrak. 
 
 Babyrosa Hv Polo. Såhär i efterhand ångrar jag detta schabrak då jag egentligen inte tycker det är så jätte snyggt, men fick det ju rätt billigt så. 
 
 Ceriese Glen Gordon med vita/gråa detaljer. Älskar detta schabrak. Har tyvärr inte hunnit inviga det än. 
 
 Brunt Glen Gordon med guld detaljer. Tycker detta är as snyggt också speciellt passoalen som är flätad. Måste inviga detta snart. 
 
Sen har jag självklart massor av slit och släng schabrak men dessa är "snyggschabraken" och tycker dem är dem enda som är värda att visa upp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0