Multitasking.

 
Varför slutar det alltid med att jag sitter i absolut sista sekund och stressar upp mig över att jag inte gjort saker? Just nu sitter jag och bloggar, redigerar bilder, laddar ner musik, lägger över filer på ett usb-minne, ska börja föra över musiken till mobilen sen ska jag duscha och hinna äta också. Känns som att tiden rinner ur mina fingrar just nu. 
 
Var ute en sväng till stallet tidigare, myste med Enter och borstade av honom lite. Tvättade muggen och så fick han massa mat. Kommer verkligen sakna min prins till häst men han är iallafall i tryggt försvar och jag hoppas att han inte ställer till med något eller råkar ut för någon olycka medan jag är borta! 
 
Har gjort lite tidsinställda inlägg nu medan jag är borta så det inte blir helt tyst ifrån mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0