Saker ni kanske inte visste

 
- 2 år innan jag fick Enter så mötte jag honom för första gången. Visste dock inte att det var han för jag trodde han skulle vara grå men han var ju vit. Lite senare insåg jag att det var det var just Enter. 
 
- Jag är en hypokondriker. Så fort någon sjukdom eller skada kommer så tror jag att jag kommer dö av det. Detta gäller även om nått skulle hända Enter. 
 
- Enter har blivit riden av Per-Anders Gråberg. 
 
- Om tredje året på gymnasiet blir lika plågsamt som tvåan var så vet jag inte vad jag gör. 
 
- Jag klarar inte av när folk inte drar av kastanjerna på hästarna. Får ångest när jag ser hästar med kastanjer som inte är trimmade. 
 
- Skulle verkligen vilja bada med Enter. Förstå att galoppera i vattnet på en strand. Dock finns det inget nära badställe vid vårt stall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0