6 juni

 
Dressyrträning idag. Varmt som satan och när jag satt på hästryggen hade jag bara varit vaken i 45 minuter efter en rätt så sen kväll. 
 
Vi började med att få koll på hästarna i traven, här var jag jätte loj vilket resulterade i att Enter blev lång och ofokuserad. Allt släppte sen när vi gjorde en övning där vi skulle trava på fyrkanten, skritta genom vartannan hörn och sen vidare i trav. I denna övning föll allt samma och Enter blev jätte fin. Tog en kort galopp i varje varv efter denna övning och det var längesen jag hade Enter så samlad som han var i höger varvet idag. Verkligen jätte kul att känna speciellt när det är i hans svåra varv. 
 
Efter spolade jag av Enter vilket han tyckte var skönt innan han fick gå ut i hagen igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0