7 juni

 
Sjukt härligt väder idag. Spenderade fyra timmar med att rensa ogräs och kratta grusgång. Tjäna lite pengar. Har ju inget riktigt sommarjobb nu under sommaren förutom att jag ska ta hand om skolans djur dem tre första veckorna nu i juni så då får man lov att göra sysslor hemma. Nästa vecka ska jag antagligen stapla 10 kubikmeter ved hos en släkting. 
 
Iallafall, blev en skritt tur barbacka idag. Väldigt lugn tur men mötte på massa olika konstiga saker enligt Enter. Först plastbanden på tråden i hagen hemma på gården som var väldigt läskiga, sen var det en familj som var ute och flög drake på den vägen jag skulle rida så fick rida en annan väg för jag kände inte för att riskera att hetsa upp Enter för mycket. Slutligen så åkte det ett JAS-plan förbi oss som lät hur mycket som helst. Enter tog dessa saker med ro och bara fortsatte på vår väg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0