Dagen

 
Känner mig så sliten, har i ungefär en veckas tid inte kunnat somna så har legat vaken till halv tre-tre varje natt och sen gått upp vid nio. På det så har det varit jobb+stall+jobb dem senaste tre dagarna. Känner att det kommer bli en tidig kväll snart men dagen har verkligen varit jätte bra. 
 
Först var Enter en stjärna i ridningen. Han har alltså inte blivit ordentligt riden sen 6 juni och så tänkte jag rida lite seriöst för en gångs skull idag, ta tag i det igen liksom. Han är så fin. Allt sitter kvar sen innan vilan. Visst, hade hoppsadeln så blev inte världens ridning men han gick ändå så jäklans bra. Var lite sparkig i baken i galoppen men det är så honom och det kommer alltid vara. Red inte så jätte länge eftersom jag inte hade så lång tid på mig men det blev lagom för honom efter vilan. 
 
Efter stallet var det snabbt hem och duscha+fixa iordning sig och sedan iväg för att träffa tjejerna. När man sitter och pratar gamla minnen så känns det som det var igår men egentligen är det två år sen. Förstå hur fort dessa två år har gått. Känns som det var förra månaden vi var på klassresa i nian och sen skilldes från alla. Älskade verkligen min klass på grundskolan, bättre klass får man leta efter. Vi ska försöka få ihop hela klassen nu i sommar igen för att umgås och så. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0