Dagens planer

Sommarlovets första riktiga hela vecka är igång! Om drygt 30 minuter ska jag sticka till stallet. En tillridningsponny kommer till stallet och det ska bli så spännande att få se den! Tänkte även kolla när Annelie hoppar Fröken och under tiden får Sigge stå inne och äta lite hö, då det inte är tillräckligt mycket gräs i hagen för Sigge och vill inte att han ska falla ur i hullet. Innan han släpptes på betet så var inte Sigge speciellt tjock, men nu har han fått lite gräsmage och nu vill jag på en gång försöka hålla i det här. 
 
Nej ska nog ta och stoppa i mig lite lunch innan stallet. Resten av dagen ska jag spendera tillsammans med körkortsboken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0