Fölet

 
Innan jag åkte hem från stallet var jag ner till Lilly och fölet. Den börjar bli så stor nu. När dem är ute i hagen kommer den ofta fram till staketet och gnäggar åt en. Den är väldigt intresserad när man kommer med dem andra hästarna och springer med längst staketet när man rider ut från stallplan. 
 
Idag stod den till och med kvar vid boxdörren när jag öppnade till boxen. Jag kunde klappad den på halsen och ryggen utan att den sprang runt Lilly för skydd. Den tyckte verkligen att det var skönt när jag kliade den vid manken och på rumpan, mulen blev väldigt lång. För varje dag som går så blir den modigare och det är så kul med ett föl i stallet. 
 
Bild från första gången ute i hagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0