Gott och blandat om livet

Gårdagen började med en liten tripp till stallet för att kolla hästarna. Finns inte så mycket att skriva om hästmässigt då Sigge går på bete och vilar nu, men bara en vecka till. Har fått en hel del inspiration på övningar som jag delar med mig om när jag har testat. Resten av dagen spenderades tillsammans med Fahrim, vi tog bland annat en springtur i spåret, solt över oss! Det var i alla fall jättetrevligt! :)
 
Idag har jag än så länge hunnit fixa en del på rummet och ska göra klart det innan jag övningakör till stallet för att mysa lite med de tre sociala hästarna på betet, Sigge, Findus och Skutt. Igår kom alla tre i raskt tempo när jag ropade och öronen spetsade framåt, sötnosar!
 
Resten av dagen ska jag skriva klart en svenskauppgift och sedan står agendan tom.
 
Qatar. Vill tillbaka...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0