Skolavslutning!

 
Kommit hem från årets skolavslutning. Vår skola har traditionen att ha en tårtbakar tävling och sen utser man en vinnare. Vann tyvärr inte tävlingen trots våra försök att få röster. Längtar tills betygen kommer, men får ju vänta i ungefär 2 veckor. Förra året fick jag ett stipendium av skolan på grund av mina studier i projektformen. I år vann jag även ett stipendium, hahah, denna gång ett programstipendium.
 
Det finns ett stipendium som alla röstar fram en person, förra året vann Johanna i min klass och hon tog även hem det i år igen. Komiskt att båda vi vann i år igen. 
 
 
Nu ska jag snart ut till stallet. Lilly ska verkas och så ska vi nog antagligen ta ut henne och fölet. Enter får vila idag men ska fixa allt till honom och skämma bort honom lite. Ikväll blir det grillkväll med mina finaste tjejer! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0