Tiden räcker inte alltid till.

 
Ska snart åka ner till skolan och fixa allt där. Blev ingen uppdatering igår eftersom jag var hur trött som helst efter skola, ridning och sen lite extra jobb. Enter fick bara en barbacka tur runt Brunnby-Klinta tillsammans med Jossan och Pandora. Gick hur bra som helst men vi skrittade bara så det hände ju inget speciellt. 
 
Ikväll blir det troligtvis ingen uppdatering heller eftersom jag ska till skolan nu, sen ska jag jobba lite extra och sen  blir det ridning. Senare ska jag ut och äta tillsammans med några tjejer från gamla klassen på grundskolan. Verkligen kul då jag inte träffat dem flesta på jätte länge. Man säger ju alltid att man ska hålla kontakten och träffas men det är ju svårt eftersom alla går olika vägar här i livet. 
 
Så ingen mer uppdatering från mig idag. Hoppas ni alla har ett skönt sommarlov, det har iallafall jag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0