10 mars

 
Började denna söndag med att vara sådär jobbig. Städade hela rummet, rensade bland alla kläder och städade iordning i en stor hylla jag har i rummet. Slutade med att högsta hyllan blev dedikerad till Enter och laget. Mest Enter men det blev riktigt fint! 

Efter det blev det stallet där jag red tillsammans med Cissi i kylan. Idag var det riktigt kallt och speciellt när solen försvann. Brr. Blev bara en skritt tur idag eftersom det inte går att göra något annat just nu. Grusvägarna är antingen helt isiga eller stenhårda och fälten med djupsnö är det hur mycket skare som helst på så dem vågar vi oss inte ut på. Känns som det kommer bli en lugn tid fram över nu tills allt har smält bort om det ska fortsätta som det är nu med -15 varje natt. 
 
Enter skötte sig bra iallafall. Vissa sträckor arbetade jag honom lite i skritten på rakt spår och han kändes bra. Nej nu vill jag ha riktig vår så man kan rida på paddocken och så jag kan inviga mina nya rosa schabrak! 
 
Enters lilla hylla. Vill sätta upp en bild från fotograferingen i vintras med Ida på väggen men är för snål för att lägga ut pengarna. 
 
/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0