9 mars

 
Vilket underbart väder vi har haft hela veckan men idag om jag ska gnälla lite så tyckte jag det var lite kyligt om man inte var i solen och så blåste det lite kallt också men det är bara små saker. 
 
När jag kom ut till stallet tog jag av Enter täcket så han fick sola lite, har aldrig varit med om en häst som älskar att sola så mycket som han gör. Mockade och fixade allt innan jag hämtade Enter från hagen. Det är så skönt att man kan stå ute och borsta nu, man saknar det verkligen under vintern. Längtar även till att det blir varmare så man kan bada hästarna, Enter är riktigt skitig nu. 
 
Iallafall så red vi ut på en mysig skritt tur bara jag och Enter. Red på ett skoterspår i kanten på två fält och sen anslöt tll en cykelbana som går längsmed gamla stockholmsvägen. I ett bra tempo så det tog ungefär lite mer än 45 minuter. Gjorde lite skänkelvikningar ute på cykelbanan som var helt snö och is fri så det var helt perfekt! 
 
 
 
 
/ Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0