Första mars

Har varit ute på nästan en timmes promenad med hunden i det fina vädret, ätit en nyttig lunch och nu är det dags att plugga lite matte innan jag ska prova lite kläder som jag köpte igår. Blir inget stall för min del idag, Sigge ska få vila. Ikväll väntar bio med mamma och Hasse, vi ska se Beautiful Creatures. Sista fredagen på lovet, lite trist. Ska även plugga på en liten läxa jag har inom ridningen, nämligen att lära mig olika avstånd, hur många galoppsprång det är, inom hoppningen. Känner att jag inte riktigt har exakt koll på det vilket underlättar att man har när man ska träna och tävla. På tal om tävling, nästa helg är det dags för mig och Sigge, börjar faktiskt bli lite nervös.
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0