Om ett dygn är jag på en heeelt annan plats på jordklotet

Slutade tidigare i skolan då min lärare i biologi var sjuk. Eftermiddagen spenderades tillsammans med Fahrim, hur mysigt som helst! Efter det åkte jag till stallet och red på en pigg häst. Red fram och tillbaka på grusvägen, han fick mest sträcka ut sig och gissa om han galopperade på! Härligt var det i alla fall. Resten av kvällen har gått åt till att packa...
 
Idag fick jag säga hejdå till de som betyder allt för mig, kommer verkligen sakna Fahrim och Sigge...<3 Imorgon lämnar jag Sverige för hela påsklovet och sticker till ett betydligt varmare ställe. Jag åker nämligen till Qatar för att hälsa på min pappa. Får se hur uppdateringen blir från min sida under lovet. Mamma tar hand om Sigge, vilket hon kommer klara galant. Är inte ett dugg orolig för Sigge, han stormtrivs på lösdriften och mår bättre än förr så honom går det absolut ingen nöd på, förutom att jag kommer ha en överladdad häst när jag kommer hem.
 
 
Jag landar i Sverige tidigt på lördag morgon, den 6/4, vilket är en stor dag! Då firar nämligen jag och Fahrim ett halvår tillsammans och Sigge fyller även 21 år. Tiden går fort när man har roligt och båda delarna har jag svårt att smälta, det är bara så kul!
 
 
Nej nu är det dags att sova, ska upp tidigt imorgon för att packa klart resten. Vi hörs väl kanske någon gång under den kommande veckan, annars så efter det!
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0