Plutthäst!

 
Hej alla bloggläsare, uppdateringen från mig har ju varit helt obefintlig som ni säkert märkt men jag har absolut inte haft någon ork eller lust att blogga de senaste veckorna, Ska försöka bättra mig nu när påsklovet närmar sig. 
 
Med Enter har det rullat på. Har ju inte gått att rida nå speciellt hårt den senaste tiden så det har varit rätt lugnt.
 
Enter har under den senaste tiden hostat när vi har ridit, alltså när han har kommit igång men aldrig inne i stallet. Men idag när jag skulle göra iordning honom så hostade han även inne i stallet. Tempade han då och då hade han 38,5 i temp, alltså lite förhöjd men det är också svårt att få en korrekt temperatur på eftermiddagen. Han såg även väldigt slö ut idag, sliten i blicken och så. 
 
Bad min moster att hon skulle ta tempen på honom imorgon bitti innan hon släpper ut dem sen tempar jag igen på eftermiddagen. Det får bli en lugn mysvecka denna vecka och så får vi se hur det hela utvecklar sig. 
 
 
/ Ebba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0