Tävling på g

Härom dagen anmälde jag mig till en hopptävling. Den 1 maj åker jag och Sigge till Rocklunda för att hoppa två klasser, båda på 1 m. Det ska bli så otroligt roligt, dels att få tävla där då det är som hemmaplan för mig och dels för att det är utomhus. Förra året vann vi en av klasserna, vi ska försvara den segern och rida ännu bättre i andra klassen! Jag har fått filmern från tävlingen i Eskilstuna och ser MASSOR som jag behöver jobba med, men vi kämpar på och måste ändå säga att vi har kommit en bra bit det senaste halvåret. Även om vi rev två hinder i 1 m så tar jag med mig de fel jag gjorde och lär mig det till näst gång.
 
Bjuder på filmerna från tävlingen i Eskilstuna. Självklart så blev de lite suddiga när jag laddade upp dem. Som sagt så ser jag hur mycket jag har att jobba med, men jobbar med det hela tiden.
 
90 cm:
 
1m:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0