Ingen tid för vila

Efter att ha hoppat ****** i fredags och därefter trimmat Sigge i paddocken har jag ont i både armar och ben. Sigge var så himla fin!! :') allt fanns där från början och han kämpade sig igenom de tyngre övningarna utan protester, med öronen framåt. Det var en så härlig känsla, verkligen finridning vilket jag typ aldrig har med Sigge längre utan behöver alltid jobba häcken av mig. Den känslan som jag hade i fredags tar jag definitivt med mig i fortsättningen att sträva efter under ridpassen. Igår fick både jag och Sigge en vilodag, vilket framför allt Sigge förtjänade.
 
 
Nu ska jag plugga för full hals, måste plugga inför psykologiprovet på tisdag, då vi även har seminarium inom filosofin och har även massor att läsa i biologiboken. Bara att sätta igång för om en timme måste jag fixa lunch till mig och min syster. Därefter åker jag till stallet för att motionera Sigge och sedan vidare till hemlig destination tillsammans med Annelie.
 
Jag har börjat bli lite hemlighetsfull här på bloggen, och ni kommer få veta allt jag har på gång, men inte förrän allt nästan är klart om hur det blir. Fortsätt hålla koll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0