Mycket har hänt sedan sist

Bloggen har ekat tomt de senaste veckorna märker jag, förlåt för det! Jag har enormt mycket nu när skolan har dragit igång, kommer hem sent på kvällarna och då somnar jag på stört känns det som. Sedan vi hördes sist har jag hunnit fylla 18 år, tagit körkort (!!!!!!!!!), tävlat, pluggat, varit i Stockholm med väldens bästa pojkvän och även spenderat annan tid med honom, varit i stallet, fått jobb (!!!!!!!!) och i söndags var jag även iväg och red en annan lite pålle.
 
Tävlingen i söndags... ja vad ska man säga om den egentligen. I första klassen ramlade jag av, hade inte en chans att sitta kvar efter att Sigge tvärnitade på ett hinder. Tappade andan och blev lite öm i kroppen bara, men annars inga problem. Bestämde mig för att hoppa den andra klassen också som jag var anmält till då jag inte ville åka hem med en avramling och för att Sigge kändes så otroligt fin och fräsch i övrigt. I andra klassen var han så himla fin, men sen red jag som en kråka och blev så glad att han hoppade hindret som han tidigare stannat på, så slutade rida totalt vilket slutade med att vi vägrade ut sig. Men ändå så är jag så jä*la nöjd med honom.
 
Fick en underbar resa till Stockholm av Fahrim när jag fyllde år så vi spenderade en dag där, hur trevligt som helst! I vanliga fall brukar inte jag vara så förtjust i att shoppa men allt var bara så himla mysigt, att få tillbringa dagen med min älskling, äta på resturang och att jag dessutom hittade lite att köpa var ett plus i kanten. En dag jag aldrig kommer glömma! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0