Vi har alltid nog om tid om vi bara använder den rätt

Sigge gick som en dröm idag! Satt och trimmade lite på dressyren på ett av fälten och kände att jag mest bara kunde fokusera på min egen sist, som jag för övrigt är väldigt nöjd med idag, och hästen gick som en klocka. Jobbade utan stigbyglar vilket kändes väldigt nyttigt! Som sagt så var Sigge jättefin idag och var så att jag inte ville hoppa av. Däremot är det en sak som jag MÅSTE jobba med och det är avsaktningarna. Han behåller formen och är jättefin men det blir som ett litet tvärstopp i varje avsaktning, oavsett gångart. Det måste jag jobba bort för annars är han superfin!!! 
 
 
Just nu sitter jag och pluggar för full hals, har massor i skolan. Imorgon börjar jag skolan tidigt och direkt när jag har slutat sticker jag till stallet för att plocka upp Annelie för att sedan dra vidare till Strömsholms djursjukhus, eller ja, hästsjukhus rättare sagt. Det är absolut inget fel på Sigge, som tur är, utan vi ska dit av en annan anledning. Åh jag är så spänd, morgondagen kan avgöra hur mina kommande år ska se ut och jag håller alla tummar och tår. OM allt går som jag hoppas kommer jag att släppa allt på bloggen, då får ni reda på varför jag har varit lite hemlighetsfull den senaste tiden. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0