En bättre måndagkväll!

När jag kom till stallet bestämde jag och Annelie oss för att dra ut på en långtur tillsammans då ingen av oss hade någon speciell tid att passa, vilket typ aldrig händer. Så vi fixade hästarna och gav oss ut på en långrunda och galopperade våran långa konditionssträcka längs svartån, huuur underbart som helst i t-shirt, med varma vindar, solen som lyste, vattnet på ena sidan och fält på andra sidan och bara en flera kilometers lång grusväg. Riktigt trevlig ridtur med en del skitsnack och allt mellan himmel och jord. 
 
Fixade sedan allt i stallet, gick en promenad med Johanna när hon skrittade fram hennes häst och hade lite tjejsnack. Blev en sen kväll men det var det värt, behövde den här kvällen i stallet kände jag! 
 
Imorgon sticker jag till stallet tidigt. Jag ska rida Attis, en av Annelies hästar och sedan vara lite hinderpersonal åt Annelie när hon ska hoppa Johannas häst. Nej nu ska jag sova, är supertrött! Godnatt, vi hörs imorgon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0