Idag var ingen vanlig dag, för det var Sigges födelsedag!

Gårdagskvällen igår spenderade jag i köket och bakade Sigges favoritkakor, bestående av havregryn, morötter, äpplen och mjöl. Och idag, den 6 april 2014, blev min älskade mörkbruna häst 22 år. Gammelgubben som är piggare och lurvigare än någonsin, haha. Han är pigg som en mört och tror nog själv att han är kanske typ 12 och inte 22. Och han har päls så att det heter duga, som en riktig björn. Min älskade häst fick några hästkakor idag som han var helt galen. 
 
Älskade häst, vi har firat många födelsedagar tillsammans och fler ska det bli! 
 
För övrigt har jag spenderat hela dagen i bilen tillsammans med Annelie till Varberg i Halland för att titta på en häst. Många timmar i bilen fram och tillbaka med mycket skratt och snack om allt mellan himmel och jord. Alltid lika trevligt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis fina Siggen <3

Svar: Evelina, vi måste ses snart!!! <3
fullblodsmupparna.blogg.se

2014-04-07 @ 20:48:48
URL: http://ishast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0