Dagen är lång

Som vanligt så vaknade jag till min väckarklocka tidigt imorse för att sticka till stallet. Jag han rida en häst innan värmen slog till- puh vad varmt det är!! Mockade och fixade allt sånt innan jag åkte hem. Nu blir det massor av fix som jag har över mig under dagen och sedan åker jag tillbaka till stallet ikväll för att rida dem tre andra hästarna som står på listan. 
 
Imorse red jag en av Annelies hästar som kallas för Skutt (haha). En stor häst som mäter 180 cm i manken. Han är extremt känslig när man rider och också väldigt välutbildad. Det är ingen lätt häst att rida tycker jag men det kändes ändå relativt bra. 
 
Fina Skuttelutten!
 
Ikväll ska jag trimma Annelies femåring Critan, Attis och så ska Sigge få röra på sig också. Dags att fortsätta beta av dagens to-do-lista. Vi hörs!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0