6 saker ni kanske inte visste om Attityd

- Han gnäggar väldigt mycket. En riktig pratkvarn det där, haha, nej men väldigt ofta faktiskt, så fort någonting händer så gnäggar han typ. 
 
- Han älskar att rulla sig. Suck säger jag bara, jag har köpt en skimmel som bokstavligen älskar att rulla sig. Han rullar sig minst en gång varje dag. 
 
- Tyra Sjöstedt har ridit honom. Attityds gamla ägare var kompis med Tyra som även har ridit honom. Hon har även skrivit om honom på sin blogg som ni kan läsa om HÄR. Det är en liten kändishäst jag har köpt minsann ;)
 
- Attis hoppar över alla diken som finns. Är man ute och rider och det kommer ett dike tvärtstannar först Attis för att sedan hoppa gigantiskt över diket, oavsett hur stort det är. 
 
- Han kallas ibland för "kamelen" i stallet. Behöver jag säga mer? Han är lite som en kamel faktiskt när han inte sprätter omkring. 
 
- Attityd är väldigt frusen av sig. Detta blir dock lite svårt när han alltid ska rulla sig så att jag måste tvätta honom hela tiden när vi ska iväg någonstans. Även om jag har varmt vatten så efter bara en liten stud står han och bokstavligen darrar hela hästen. Stackars plutten. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0