Lately I've been losing sleep, dreaming about the things that we could be

Tagit en lång sovmorgon vilket var evigheter sedan jag gjorde sist och det behövde jag. Går alltid upp tidigt nu för tiden. I natt har det snöat så ska snart sticka till stallet för att ta ut min vita häst på en ridtur. Han vilade igår så han kommer väl vara rätt pigg idag och att det är snö kommer nog inte göra saken bättre. Men jag ser fram emot det! Har aldrig ridit honom i snö förut. Har däremot ingen aning om vad jag ska göra, då paddocken är hård och än så länge är det inte så supermycket snö och fälten har nog inte fryst tillräckligt under snön. Så får se vad jag hittar på. 
 
Nu ska jag ta och byta om iaf! Ha en bra lördag och se till att njuta av helgen nu!
 
Första vintern med Sigge. Hade inte alls haft honom länge på den bilden. 5 år sedan, tiden går fort när man har roligt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0