Mål 2014

Attityd:
Hoppning: mitt mål inom hoppningen med Attityd är att innan 2014 är slut ska jag ha startat minst en 1.10 m på tävling. Pratade med Annelie också och hon tycker det målet låter väldigt rimligt, vilket känns bra!
 
Dressyt: jag har länge funderat på ett mål inom dressyren. Jag ska dock inte tävla dressyr men vill ändå ha något att jobba mot. Efter mycket om och men har jag nu kommit fram till att innan detta år är slut ska jag kunna rida Attis i stadig form i alla gångarter. Det kan låta ganska simpelt och lätt för andra, men för mig och Attis är det något att jobba med. Varje gång Annelie ska hjälpa mig med dressyr eller markarbete, eller har ridit själv, så säger hon att det inte är någon lätt häst jag har köpt rent dressyrmässigt. Hon sa att när jag kan rida den här hästen i form kan jag rida vilken häst som helst i form, just för att han inte är ett dugg lätt. Så nu jäklar ska jag jobba med formen!
 
Sigge:
Med Sigge kommer jag bara jobba vidare med att han ska ha ett superbra liv, vara frisk och må bra. Han äter jättebra och verkar allmänt trivas med livet. Målet med att han ska må så bra som möjligt gäller inte bara detta år, utan är något som kommer förbli så länge han andas, vilket förhoppningsvis blir många år till. Men än så länge behöver jag inte oroa mig. Sigge är pigg och fräsch!
 
Min pärla!<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0