11.46

Med Magnus Ugglas åt Kung i baren spelandes på hög volym har nu damsugit och damtorkat - äntligen är städningen klar inför studenten. Just nu sitter jag och äter lite lunch och ska sedan dra på mig ridkläderna. På vägen ut till stallet ska jag svänga förbi min syster och ta med hennes hund på en promenad. Håller tummarna för att det inte ska börja regna. Hade nämligen tänkt att försöka rida ut med C idag, och då till ett gräsfält där man kan konditionsträna/galoppträna lite. Så om det börjar regna spricker min plan då jag inte vill köra galoppjobb på ett blött gräsfält direkt. Efter det ska jag hjälpa till att ta hem en häst från betet och sedan får vi se vart kvällen leder! 
 
 
Hoppas alla har en fortsatt bra dag framför er så hörs vi!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0