Lördagen

Igår ringde klockan 06.30, då var det bara att pallra sig upp och sticka till stallet. 07.30 var jag i stallet och började med att rida Attis som hade fått stå inne på morgonen, vilket inte var så populärt enligt min skimmel. Därefter mockade jag innna det var dags att rulla till Eskilstuna tillsammans med Annelie för att agera hästskötare åt henne på tävling. Hästarna var fina och allt gick bra. Vi kom tillbaka till stallet vid 18, då tog vi in hästarna och gav lösdriften mat. Sedan tvättade jag rent Attis, putsade alla saker, packade in allt i transporten och packade några höpåsar. 
 
Jag hann till och med kvällsfodra innan jag åkte hem då jag blev så sen. Vid 21.15 kom jag hem, då var det bara att äta middag, duscha och krypa i säng för att hinna få några timmars sömn.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0