Semester

Sitter just nu och skriver på iPaden i pappas soffa i Qatar, hoppas att detta fungerar nu. Jag är som sagt i Qatar och njuter av varmt och härligt väder vid poolen och stranden hela dagarna. Dock har vi bara varit vid stranden en dag då det tar typ en timme att åka dit, så vi nöjer oss med poolen vilket inte är så dåligt direkt. Har mycket kontakt med min mamma som tar hand om hästarna, och även Annelie. Hästarna lever livet och mår bra, vilket känns superskönt att höra, men jösses vad jag saknar dem! På lördag kommer jag hem och då får jag äntligen dra på mig ridbyxorna, åka till stallet, känna doften av häst, trimma hästarna och få skit under naglarna. Det är livet enligt mig. Men jag ska absolut inte klaga på detta, varmt varje dag, bara att dra på sig en klänning och ett par solglasögon, gå några meter och sedan slappa vid poolen med läsk och godsaker att äta tillsammans med en bra bok i solen. Dock har jag inte bara slappat här, jag har faktiskt tränat på gymmet, som finns här, nästan varje dag. Stolt över mig själv som har börjat varje dag med en löprunda på 2.5 km och därefter styrketräning på maskinerna.
 
 
 Vi hörs! Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0