Lärdom är att plötsligt förstå något som man alltid förstått, men på ett nytt sätt

Förlåt för dålig uppdatering, men mina dagar flyger förbi och att skriva här är tyvärr inget jag har prioriterat. 
 
Livet rullar på, jag jobbar heltid och i november ska jag börja på ett nytt jobb som jag längtar till, hästarna lever och mår bra. Lösdriften där Sigge går har fått fri tillgång på ensilage och de första dygnen lyfte inte ens Sigge på huvudet, jag behöver i alla fall inte oroa mig för att han går runt hungrig för nu gör han inget annat än äter. Så gamla gubben verkar nöjd över tillvaron! Attis verkar också må bra, han är pigg och glad, kanske lite för pigg vissa dagar.
 
För tillfället håller jag även på att flytta hemifrån, vilket jag har gjort ett bra tag nu. Hade lovat mig själv att jag skulle flytta helt denna vecka, men som det ser ut nu verkar det inte bli av denna vecka heller. Jag kommer hem sent på kvällarna och helgerna är fullbokade med annat. Imorgon är det tidig morgon då det är dags för tävling (woho!!). Dock inte jag som ska tävla tyvärr utan följer med Annelie, men det är minst lika roligt det så jag klagar inte, bara glad att jag får möjligheten att följa med!! :) Så nu ska jag nog ta och dejta kudden och försöka få några timmars sömn innan klockan ringer. Vi hörs! 
 
Måste bara visa ett par bilder på världens sötaste föl som föddes vid midsommar, hur härlig som helst!!!
 
Ha det bra!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0